torek, 10. marec 2015

Škatlica za čokoladico ob dnevu žena

Čeprav pozneje, pa vseeno - VSE NAJBOLJŠE, DRAGE DAME ZA VAŠ/NAŠ PRAZNIK! In naj bo čisto vsak dan poseben za nas, ne le 8. marec ...

Pa bom predstavila še škatlice za čokoladice, ki sem jih pripravila za mojega dragega, da nas je lahko presenetil za dan žena ... da, tudi zase sem jo naredila - zakaj pa ne, včasih je treba pa tudi sebe obdariti! ;) Ideja za škatlice se mi je zdela odlična že dolgo, do sedaj sem jo le občudovala pri drugih, tokrat pa sem se je lotila tudi sama. Celo tako zelo mi je postala všeč, da sem danes pričela še&že s škatlicami za veliko noč - ampak zaenkrat naj ostanejo še skrite - vam jih bom predstavila jutri. 
 
... je rekel moj najdražji in že sva se lotila izdelave škatlic ...
Izbrala sem meni najljubšo - škatlico, ki je hkrati tresočka in jo hkrati prijavljam tudi na izziv Ko me inspirira #35



Škatlice prijavljam na naslednje izzive:
- Galerija meseca marca+bonbonček 
- 4CC #236 Green  
- Favourite Anything but a Card (I love chocolate and i love box like this. I must try to diy box like these)

Lep pozdravčke do jutri, ko vam pokažem nekaj velikonočnih škatlic ...

6 komentarjev:

  1. Čudovite so. Pravijo, da moraš najprej imeti rad sebe, da imaš lahko tudi druge, tkao da se spodobi da narediš eno tudi zate :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe sladke pozornosti :-). Pa mini tresočka z metulji kot okrasek na škatlici, mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušne so in všeč mi je, da si iz ene hkrati ustvarila tresočko. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you very much for playing our challenge, could you put 4 CC for the name though on your list of challenges. These are great gifts, so talented. Thanks for playing our Green Challenge at 4 Crafty Chicks.
    Cheers
    Leanne DT
    4 Crafty Chicks

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa sladka objava! Lepe škatlice si izdelala in ideja s tresočimi metuljčki mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši