četrtek, 26. marec 2015

Rožica za mamico

"Vsaka mama je prava mama,
dana za srečo in na veselje.
Prava. In ena sama.
Za vse življenje."
(Tone Pavček)

Ob materinskem dnevu sem mamici poleg slike z gumbi s simboliko pripravila še rožico, ki ne bo nikoli ovenela. Nastala je še rožica za mojo taščo in ker sem tudi sama mamica, sem si tokrat vzela še minutko in pripravila rožico tudi zase! Lepo je obdariti tebi najbližje, ki jih imaš nadvse rad in lepo je tu pa tam obdariti sebe ;)
Prav posebno darilce pa sem prejela tudi od svoje bučke. Luka je v vrtcu s super vzgojiteljicama Majdo in Dašo pripravil prav tako rožico (z napisom: "Jaz sem mala roža, roža mamina ..."), ki ne bo ovenela in me bo vedno spominjala na njegovo prvo leto v vrtcu. Ker atiji nimajo svojega praznika, pa so njihovi sončki majhno pozornost pripravili tudi za njih - sončke, na katere so zapisali: "Ati, jaz sem tvoj sonček, tvoj zlati sonček ..."
Ob koncu bi rada povedala le, da sem hvaležna, da imam tako super mamico, ki me je naučila biti dobra mama in mi pomaga, me podpira pri odločitvah in HVALA mojemu največjemu sončku, da imam najlepše ime na svetu - MAMA! ;)

Memicin pozdravček do naslednjič :*

1 komentar: