torek, 03. marec 2015

Birthday card - SKETCH

Danes sem se lotila rojstnodnevne voščilnice, ki jo bom podarila teti. Barve sem izbrala nekako pomladne, take, ki se bodo ujemale z njeno novo sobo, saj vem, da jo bo postavila na vidno mesto :) 

Tudi tokrat nisem mogla brez metuljčkov in rožic. Izdelala sem jo po izzivu 4 Crafty Chiks. Uporabila sem dva različna scrapbook papirja, rožico od Darilnice Klavdije in čipko, ki sem jo nabavila se mi zdi da v Müllerju. Dodala sem napis z rjavo blazinico in robove še malo zasenčila, da izgleda bolj Vintage!

Meni je všeč - taka preprosta, ljubka in verjamem, da bo všeč tudi teti ;)

Voščilnico prijavljam na izziv:
- 4 CC #235 {Sketch}
- Izziv #129: POVEJ Z VERZOM

7 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Najlepša hvala! Je preprosta, ampak se mi zdi ljubka ;)

      Izbriši
  2. Lepa :). Všeč mi je papir z metuljčki, ker le-ti delujejo kot embossirani.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, toliko metuljčkov in res lep verz.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je zelo všeč, verjamem, da je je bila teta zelo vesela, srečno na izzivu, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je in lepo si zapisala :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Achat de casquettes New Era Cheap car casquette new era pas cher stopped when the eyes finally move a little, touched cheap cheeks see cheap crystal Achat de casquettes New Era tears, quickly asked how casquette baseball pas cher cried. You scared me, how. Just too scary. cheap name cheap chest crying Achat de casquettes New Era Achat de casquettes New Eraroad. cheap shook his head, not to think about the loss of ability Pishi.

    OdgovoriIzbriši